۲ باشگاه ورزشی در اهواز تعطیل شدند

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۲ باشگاه ورزشی دیگر در اهواز به دلیل فعالیت و بی توجهی به ابلاغیه ستاد پیشگیری از کرونا ویروس در ورزش تعطیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دلیل شیوع کرونا ویروس به منظور حفظ سلامت مردم، گفت: در حال حاضر تیم‌های ورزشی و باشگاه‌ها اجازه فعالیت ندارند و همچنان سخت گیری‌های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نسبت به تعطیلی اماکن ورزشی به منظور رعایت نکات بهداشتی و سلامت مردم ادامه دارد.

او افزود: از اسفندماه تاکنون، پس از ابلاغیه‌های صادر شده مبنی بر تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز به صورت مداوم از باشگاه‌های ورزشی سرکشی و بازدید داشته است و در این رابطه چند باشگاه به دلیل سرپیچی از قانون، تعطیل شده اند. بار‌ها عنوان و تاکید کرده ایم که خط قرمز ما سلامت و تندرستی مردم است و در این زمینه کوتاه نمی‌آییم و با باشگاه‌هایی که به قانون تمکین نکرده اند، به صورت جدی برخورد می‌کنیم.

نصیری با بیان اینکه در حال حاضر نیز باشگاه‌های ورزشی جزو اصنافی هستند که در شرایط فعلی همچنان باید تعطیل باشند، اظهار داشت: طی ۴-۳ روز گذشته نیز پس از سرکشی و بازدید میدانی از ۸ باشگاه ورزشی، شاهد فعالیت ۲ باشگاه بودیم که دستور تعطیلی آن‌ها صادر شد. نظارت‌ها ادامه دارد و باید از همکاری خوب نیروی انتظامی و حراست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و پای کار آمدن سازمان بسیج ورزشکاران استان نیز تشکر کنم.

این مقام مسئول با تاکید بر این که پس از عبور از شرایط فعلی نسبت به کم کاری و سرپیچی باشگاه‌ها غافل نخواهیم شد، اذعان داشت: خدا را شکر بیشتر باشگاه‌های ورزشی به دستور‌های ابلاغ شده، تمکین کرده اند که از آن‌ها تشکر می‌کنم. همچنین از پشتیبانی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همراهی بازرسی اداره کل، هیات بدنسازی و پرورش اندام و هیات پزشکی استان، اداره ورزش و جوانان اهواز و امور باشگاه‌ها قدردانی می‌کنم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به پویش ورزش در خانه، بیان کرد: این پویش، طرح وزارت ورزش و جوانان و یک پویش کشوری است که استان خوزستان نیز تا روز پنج شنبه، ۲۱ فروردین ماه در این پویش، رتبه اول را داشته و خدا را شکر استقبال مردم خوزستان خوب بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.