اقداماتی عملیاتی برای جلوگیری از زیان به باشگاه‌های ورزشی/اخذ تسهیلات برای باشگاه داران

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به تعطیلی باشگاه های ورزشی به دنبال شیوع کرونا در این استان گفت: به دنبال اقداماتی موثر و عملیاتی برای جلوگیری از ضرر و زیان باشگاههای ورزشی هستیم.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن شادباش اعیاد شعبانیه خدمت مردم فهیم دیار کریمان به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان این استان، هفته جوان را حضور جوانان پرشور و با نشاط خصوصاً سمن‌های حوزه جوانان که طی این هفته و هفته‌های گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی در بحث مبارزه با شیوع ویروس کرونا و امدادرسانی سیل زدگان داشتند، تبریک و تهنیت گفت.

 

او باشگاه‌های ورزشی را ارکان اصلی اداره کل ورزش و جوانان دانست و از باشگاه دارانی که قبل از ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و همچنین بخشنامه‌های وزارت نسبت به تعطیلی باشگاه‌های خود به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام کردند، تشکر کرد.

پاریزی تعداد باشگاه‌های دارای مجوز در سطح استان کرمان را ۸۲۰ باشگاه دانست و افزود: ۳۵۰ باشگاه مربوط به شهر کرمان و مابقی در شهرستان‌های استان فعالیت دارند.

 

او با تأکید بر اینکه به دنبال اقدامات موثری برای جلوگیری از ضرر و زیان باشگاه هاییم، تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده به دنبال اخذ تسهیلات از بانک‌ها و موسسات اعتباری برای باشگاه دارانی که متقاضی اند، هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: در مورد اماکنی که از طریق ماده ۸۸ واگذار شده اند، (چه هیئت‌های ورزشی و چه اشخاص) این مدت تعطیلی اخیر به پایان قراردادشان اضافه می‌شود.

 

پاریزی از جامعه ورزش و جوانان که هماهنگ با تصمیمات متخذه ستاد استانی و وزارت ورزش در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کمک کردند، به طور ویژه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار