مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: مطالبات مهر ۹۸ پزشکان با توجه به شرایط حساس مواجهه با کرونا ویروس و اعتبارات تخصیص داده شده، پرداخت شد.

محمد حسینی؛ مدیرکل بیمه سلامت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،از  پرداخت مطالبات و اعتبارات پزشکان خبر داد و گفت: مبلغ ۲۲۴ میلیارد و هفتصد و نود و سه میلیون ریال از مطالبات مهر ۹۸ بیمارستان‌های دانشگاهی و خصوصی و همچنین مطالبات آبان مراکز دیالیز ،‌ غیر از دولتی، دانشگاهی و خصوصی و همچنین مبلغ صد و بیست و نه میلیارد و صدو سی میلیون ریال از مطالبات مهر ۹۸ مراکز سرپائی غیر از دولتی دانشگاهی و خصوصی بانضمام بهمن، نسخ الکترونیک پزشکان پرداخت شده است.

او ادامه داد: علاوه بر مطالبات پرداخت شده مذکور، مبلغ شش میلیارد و سیصد و هشتاد و سه میلیون ریال از هزینه‌های شش ماهه اول سال ۹۸ خدمات سطح یک ، روستائیان دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی نیز پرداخت شده است. 

حسینی گفت : این پرداخت‌ها با توجه به شرایط حساس مواجهه با کرونا ویروس و اعتبارات تخصیص داده شده،‌ از سوی سازمان بیمه سلامت ایران با هماهنگی و پیگیری‌های مدیر عامل سازمان صورت گرفته است.

 
انتهای پیام /
برچسب ها: کرونا ، بیمه سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار