استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه زنده تلویزیونی «گفتگو»  در شبکه استانی دنا از همراهی، مشارکت و تعامل مردم برای اجرای دقیق و صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد و گفت: پروتکل‌های لازم در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند نیز تدوین شده و بر اساس این چارچوب‌ها گام خواهیم برداشت.

او با بیان اینکه قدم به قدم با هدف اجرای طرح‌ها و قطع زنجیره کرونا گام خواهیم برداشت، اظهار کرد: دسته بندی صنوف بر اساس ریسک و خطر سازی‌ها نیز تعریف شده و اقدامات لازم به مانند طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می‌شود.

کلانتری با اشاره به طرح موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا فعلا تصمیم جدیدی در مورد بازگشایی مدارس اتخاذ نشده است و همچنان منتظر تصمیم و اعلام ستاد ملی هستیم.

او بازگشایی مدارس را در گرو شرایط و وضعیت بیماری و تصمیم ستاد ملی برشمرد و گفت: تاکنون تصمیمی گرفته نشده است.

کلانتری از بازدید سرزده و میدانی برخی شهرستان‌ها با رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و بیان کرد: امروز به همراه مسئولان بازدیدی از شهرستان چرام داشتیم که تعداد افراد مبتلای آن به کرونا از میانگین استان بیشتر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمهیداتی در این راستا اندیشیده شده و با توجه به وضعیت این بیماری، یکی از معاونین علوم پزشکی به شکل مستقیم به فعالیت‌ها در این شهرستان تا بهبودی شرایط نظارت خواهد کرد.

کلانتری گفت: در حوزه کهگیلویه دو میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای رفع نیاز‌ها و مقابله با کرونا را داشتیم که نگاه ویژه به چرام در این اعتبارات را خواهیم داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست همچنان در خانه بمانند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و یقین بدانند با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن می‌توان به قطع زنجیره انتقال و ریشه کنی این ویروس کمک کرد.

انتهای  پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.