به مربیان بسکتبال گیلان بخاطر کاهش زیان‌های ناشی از ویروس کرونا کمک‌هزینه پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد رفیعی، رئیس هیات بسکتبال گیلان گفت: بخاطر تعلیق فعالیت‌های ورزشی و تعطیلی باشگاه‌ها، برای تعدادی از مربیان و کادر هیات بسکتبال استان که فاقد درآمدی غیر از ورزش بسکتبال بودند کمک‌‌هزینه حمایتی پرداخت شد.

 او افزود: همچنین در راستای پیشگیری و خودمراقبتی در برابر ویروس کرونا حدود ۲هزار بسته حمایتی و بهداشتی توسط هیئت بسکتبال با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان توزیع شد.

رئیس هیات بسکتبال گیلان گفت: این بسته‌های حمایتی شامل محلول و مواد ضدعفونی کننده بود و در حومه شهر و مناطق کم برخوردار به نیازمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست اهدا شد.

رفیعی از برگزاری جشنواره «بسکتبال در خانه» با هدف ترویج پویش در خانه بمانیم خبر داد و افزود: دختران و پسران بسکتبالیست گیلانی در تمامی رده‌های سنی می‌توانند برای شرکت در مسابقه بسکتبال در خانه تصاویری از تمرینات بسکتبال خود در منزل را به‌مدت حداکثر  ۲ دقیقه برای هیات بسکتبال گیلان ارسال کنند.

او گفت: ادامه مسابقات لیگ استان و همچنین شرکت نمایندگان گیلان در لیگ‌های دسته اول و دوم کشوری را که از بهمن ماه سال گذشته به‌دلیل بارش برف گیلان ناتمام مانده پس از صدور اجازه شورای عالی پیشگیری از کرونا پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.