تیم صومعه سرا قهرمان مسابقات بسکتبال جوانان گیلان شد.

قهرمانی  تیم صومعه سرا در رقابت‌های بسکتبال جوانان گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مرتضی ورزلدوست، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در رقابت‌ها بسکتبال، تیم‌های درفک رشت، آرنا عدالت، آرنا شماعی رشت صومعه سرا و لاهیجان به صورت دوره‌ای و متمرکز به مدت ۲ هفته در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به پایان این دوره از رقابت‌ها، افزود: تیم بسکتبال جوانان صومعه سرا با برتری برابر همه رقبای خود و با کسب ۸ امتیاز، عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال جوانان استان گیلان را به خود اختصاص داد.

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت:تیم بسکتبال جوانان آرنا شماعی رشت با کسب ۷ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت وتیم بسکتبال لاهیجان هم با کسب ۶ امتیاز رتبه سوم رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان استان گیلان را از آن خود کرد.

مرتضی ورزلدوست با اشاره به بازی‌های برگزار شده این رقابت‌ها، تصریح کرد: تیم‌های بسکتبال جوانان صومعه سرا و آرنا شماعی رشت در یک دیدار حساس رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم صومعه سرا با برتری ۵۹ بر ۵۰ برابر حریف به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

 

انتهای پیام / ق 

 

تیم صومعه سرا در رقابت‌های بسکتبال جوانان گیلان به مقام قهرمانی رسید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.