به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دومیرکلایی رئیس سازمان
آتش نشانی شهرداری ساری با بیان اینکه ۷۸ درصد تماسهای آتش نشانی در ۱۵ روز گذشته
مزاحمت تلفنی بود، گفت: مزاحمت تلفنی برای مراکز امدادی پیامدهای خطرناکی به دنبال خواهد داشت.
او افزود:بیشتر افراد برای سرگرمی پس از تماس با سامانه ۱۲۵ و برقراری ارتباط، سکوت کرده یا در گوشی فوت میکنند که از این طریق میتوان مزاحم بودن طرف مقابل را حدس زد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: سازمان با داشتن شش ایستگاه و امدادگران فداکار و خبره در انجام وظیفه کوتاهی نخواهد کرد.
دومیرکلایی با بیان اینکه برخی افراد بدون هیچگونه نگرانی از درک شرایط کاری سازمان مزاحم تلفنی میشوند، افزود:هنوز فرهنگ استفاده درست از وسایل ارتباطی فراگیر نشده است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: مزاحمان تلفنی بدانند برای جلوگیری از به خطر افتادن جان دیگر شهروندان از تماسهای مزاحمی با این مرکز خودداری کنند.
انتهای پیام/س