جشنواره مجازی مونولوگ به صورت بازی تکنفره در خانه از سوی گروه تئاتر رها بندرماهشهر برگز ار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دانیال سیاحی سرپرست گروه تئاتر رها بندرماهشهر گفت: گروه تئاتر رها، دفتر انجمن هنر‌های نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر به منظور روحیه بخشیدن به مردم در ایام قرنطینه بیماری کرونا و دعوت مردم به در خانه ماندن، جشنواره مجازی مونولوگ به صورت بازی تکنفره در خانه را برگزار می‌کنند.

او افزود: هر یک از علاقمندان به شرکت در جشنواره، قسمتی از یک فیلم، نمایش، داستان و یا رویداد واقعی را با تکیه بر تکنیک‌های بازیگری از جمله حس، صدا و بیان خوب، محتوای انتخابی و خلاقیت در اجرا به صورت تک نفره مقابل دوربین موبایل اجرا کنند.

سیاحی تصریح کرد: این جشنواره با موضوع آزاد است و شرکت کنندگان برای تصویربرداری باید دوربین موبایل را در حالت افقی قرار دهند.

سرپرست گروه تئاتر رها بندرماهشهر گفت: آثار ارسالی در پیج اینستاگرام گروه تئاتر رها به آدرس www.instagram.com/raha_theater_group قرار داده می‌شود و توسط مخاطبان داوری می‌شود و به سه کلیپ برتر از دید مخاطبان جوایز نفیسی اهداء می‌شود و هنرمندان می‌توانند تا پایان فروردین ماه ۹۹ آثار خود را در فضای مجازی به شماره همراه ۰۹۱۶۸۵۲۹۱۰۹ ارسال نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.