سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهداد گفت: بسته‌های مواد غذایی به ارزش پنج میلیون ریال در میان نیازمندان شهدادی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سعید ترکزاده سرپرست اوقاف وامورخیریه شهداد از حمایت اوقاف با اهداء بسته‌های مواد غذایی در شهداد خبرداد و گفت: ارزش ریالی هر بسته پنج میلیون ریال بوده  که از محل کمک‌های خیرین و نیات واقفین خیر اندیش تامین شده است.

او با بیان اینکه در این مرحله ۵خانوار که باهماهنگی نهاد‌های زیر ربط شناسایی و معرفی شدند مشمول این طرح گردیدند اظهار امیدواری کرد: با کمک خیرین در آینده افراد بیشتری در این طرح از خدمات وقف بهره‌مند شوند.

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهدادگفت:این بسته‌ها شامل اقلامی از قبیل:قند، روغن، ماکارانی، چای، مرغ و حبوبات بوده اند، که توسط فعالان مرکز افق آستان مقدس امامزاده زید (ع) شهداد و با هماهنگی اوقاف تهیه و توزیع گردید.

ترکزاده با بیان اینکه، پیوست فرهنگی این بسته‌ها تراکت تبلیغاتی حدیث کساء در حمایت از پویش قرائت این حدیث شریف در روز نیمه شعبان بوده است تصریح کرد: بانوان سرپرست خانوار، زوج‌های جوان و فرزندان طلاق از مشمولین این طرح بوده اند.

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهداد تاکیدکرد:اگر نقش وقف در زندگی مردم ملموس باشد و نیات واقفین در مسیر واقعی خودش قرار گیرد قطعا در آینده افراد بیشتری نسبت به این سنت حسنه اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.