مشخصات کلیدی خانواده Play 4T تائید شد

شرکت آنر در صفحه خود در شبکه اجتماعی Weibo اطلاعات بیشتری از مشخصات خانواده Play 4T را تائید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می‌رود سری جدید Honor Play 4T در تاریخ ۹ آوریل عرضه شود و ما تاکنون از این خانواده دو نفره اطلاعات و تصاویری را دیده‌ایم. این دو گوشی جذاب Play 4T و Play 4T Pro نام دارند. به تازگی اطلاعات دیگری نیز از این منتشر شده است که آن‌ها را در ادامه بررسی می‌کنیم.

جدیدترین خبر منتشر شده از این خانواده یک تبلیغات جدید است که در حساب کاربری رسمی آنر در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. این تبلیغ دو قابلیت اصلی این دو دستگاه را تائید می‌کند.

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از خانواده Play 4T

بر اساس تبلیغ منتشر شده در حساب رسمی آنر در Weibo، این دو دستگاه هر دو داراری تراشه Kirin 810 هستند و از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. همچنین باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع نیز در هر دوی آن‌ها مشترک است. این اطلاعات با جزئیاتی که پیشتر فاش شده بودند ما را در شناخت این گوشی جدید چینی کمک بیشتری می‌کنند.


بیشتر بخوانید: سود ۷۵ هزار دلاری از نقص امنیتی دوربین محصولات اپل


مشخصات کلیدی خانواده Play 4T تائید شد

مشخصات گوشی Play 4T Pro

به نظر می‌رسد بیشتر اطلاعات فاش شده درباره این خانواده درست باشند و ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Play 4T Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با پنل اولد و رزولوشن آن +FHD باشد. همچنین اکنون می‌توان بیشتر به این که گوشی مذکور دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش هستند و از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند، امید داشت. همچنین در اطلاعات پیشین گفته شده بود که دوربین سلفی در یک ناچ درون قطره‌ای قرار گرفته است.

مشخصات کلیدی خانواده Play 4T تائید شد

در پشت گوشی ما یک دوربین سه‌گانه می‌بینیم که شوتر اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی با دو لنز دیگر که یکی ۸ و دیگری ۲ مگاپیکسل است همراهی می‌شود. این گوشی در دو نسخه پیکربندی ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین مشکی، سبز و طیف آبی-بنفش نیز رنگ‌های ارائه شده برای آن هستند.

مشخصات کلیدی خانواده Play 4T تائید شد

مشخصات گوشی Play 4T

از طرف دیگر برای نسخه معمولی این خانواده یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی +HD آی‌پی‌اس در نظر گرفته شده و یک حفره درون صفحه نمایش دارد که در سمت چپ گوشی قرار گرفته است. این حفره میزبان یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. پشت گوشی نیز میزبان یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است که با یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در پشت آن قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار