سیستم ضدعفونی دستگاه‌های خودپرداز در شیراز با حداقل هزینه و استفاده از توان تخصصی بومی، طراحی و تولید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  محمدجواد غاضی مدیر تیم‌های مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی فارس با اشاره به ساخت نمونه اولیه سیستمی مخصوص ضدعفونی دستگاه‌های خودپرداز و با حمایت جهاد دانشگاهیگفت: تیم فنی این گروه متشکل از ۴ متخصص است که در مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی استان فارس شروع به فعالیت کرده است.

او، بیان کرد: با راهنمایی مدیر سفتا و حمایت رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس و با توجه به نیاز امروز، برنامه طراحی و تولید دستگاهی برای ضدعفونی سیستم‌های خودپرداز در دستور کار قرار گرفته است.

غاضی با اشاره به اینکه تولید این دستگاه با توجه به محدودیت‌های دوران تحریم و شرایط حاکم بر جهان به واسطه شیوع کروناویروس، با تلاشی جهادی انجام و محقق شده است، تصریح کرد: این دستگاه با حداقل هزینه ممکن و با استفاده از توان تخصصی بومی، طراحی و تولید شده است.

مدیر تیم‌های مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس با یادآوری این نکته که تیم فنی تحت مدیریت او، در حوزه برق، الکترونیک و تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: دستگاه تولید شده نمونه اولیه محسوب می‌شود که با موفقیت تست شده است.

او، افزود: دستگاه تولید شده، قابلیت استفاده در اماکن مختلف از جمله جایگاه‌های عرضه سوخت، ورودی فروشگاه‌ها، ادارات و گیت‌های قطار شهری  را دارد.

غاضی با تاکید بر نامگذاری سال به نام جهش تولید از سوی رهبر مقام معظم رهبری اضافه کرد: این اقدام  را گامی مهم برای رفع نیاز داخلی به تجهیزات مختلف دانست که با حمایت جهاددانشگاهی فارس برداشته شده است.

مدیر تیم‌های مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس اظهار کرد: برای تولید انبوه این دستگاه نیازمند حمایت سرمایه‌گذاران در بخش‌های دولتی و خصوصی از جمله بانک‌ها هستیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار