جی بندیکت بازیگر فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی»، بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس اِی تودی، جی بندیکت بازیگری که به خاطر نقش آفرینی در فیلم سینمایی «بیگانه‌ها» در سال ۱۹۸۶ شناخته می‌شود، در سن ۶۸ سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. او همچنین در فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی» در کنار کریستین بیل و تام هاردی نقش آفرینی کرده بود.

کریستین تری مرگ او را تأیید کرد و نوشت: اعلام درگذشت جی بندیکت ناراحتی و غم بسیار بزرگی است؛ کسی که بعد از ظهر امروز در مبارزه با ویروس کرونا شکست خورد. فکر ما همیشه با خانواده او خواهد بود.

بندیکت در فیلم سینمایی «بیگانه ها» نقش پدر شخصیت نیوت و در فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی» هم در نقش ریچ تویت به بازیگری پرداخته بود. او در سریال «امردیل» که برای مدت‌ها از سال ۱۹۷۲ از تلویزیون انگلستان پخش می‌شد، نیز نقش داشت. او که در کالیفرنیا متولد شده بود در زمان کودکی آمریکا را به مقصد اروپا ترک می‌کند.

علاوه بر بازیگری او در چندین اثر ویدئویی و تبلیغات تلویزیونی هم به عنوان صداپیشه فعالیت کرده است. او فعالیت‌هایی نیز در پشت دوربین در کارنامه خود داشته و مراحل پس از تولید چند فیلم را بر عهده داشته است.

او یکی از چهره‌های مشهوری است که با شیوع کرونا جان خود را از دست داد؛ ادی لارج، جو دفی و آلان مریل هم هفته پیش جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند. ستارگان دیگری مثل تام هنکس و ادریس آلبا نیز در حال درمان خود بعد از مثبت شدن تست ویروس کرونای خود هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.