در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حذف ترم تحصیلی منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: حذف ترم دانشجویان این دانشگاه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد.

محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موضوع حذف واحد در ترم دوم سال تحصیلی ۹۸- ۹۹، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه های سراسر کشور  حذف واحد دانشجویان به تعویق افتاده است به همین دلیل ما به دانشگاه علوم پزشکی پیشنهاد داده ایم که حذف واحد در این دانشگاه به تاریخ دیگری موکول شود.

او ادامه داد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا تقویم آموزشی دانشگاه تغییر پیدا کرده است و اگر دانشجویان به دلیل شیوع کرونا با مشکل روبه رو شوند دانشگاه پس از بررسی های مساعدت های لازم را با آن‌ها انجام می دهد.

صدوقی تأکید کرد: با توجه به اینکه حذف واحد در زمان‌های مقرر انجام نشده است، اگر دانشجویان در خصوص سنوات  با مشکلی روبه رو شوند در شورای آموزشی دانشگاه مطرح و مساعدت های لازم با دانشجویان انجام می‌شود.

او گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص حذف ترم  آموزشی دانشگاه وجودنداشته و تا پایان ترم تحصیلی زمان زیادی باقی مانده است. حذف ترم  بستگی به شرایط آینده کشور از نظر شیوع بیماری کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادآوری کرد: مسئله دانشجویانی که از نظر سنوات دچار مشکل می شوند در شورای آموزشی دانشگاه  مطرح و مساعدت های لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: ویروس کرونا؛ اقدامات احتیاطی رژیم غذایی چیست؟


او افزود: حذف  واحدهای درسی بدون احتساب سنوات مشروط و به شرط نگرفتن کمک هزینه تحصیلی، انجام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
حذف کنید یه نفسی بکشند
آخرین اخبار