مهلت مجدد ثبت نام دستیاری پزشکی در اردیبهشت ماه

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از مهلت مجدد ثبت نام چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی خبر داد.

آبتین حیدرزاده  رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از مهلت مجدد آزمون دستیاری پزشکی خبر داد و گفت:‌ داوطلبان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی می توانند از تاریخ ششم تا هشتم اردیبهشت ماه ۹۹ به مدت سه روز با مراجعه به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

حیدرزاده با اشاره به آمار شرکت کنندگان در آزمون دستیاری پزشکی سال ۹۹ بیان کرد: تا کنون برای دوره چهل و هفتم آزمون دستیاری ۱۳ هزار و ۲۵۸ نفر ثبت نام کرده اند.


بیشتر بخوانید:کرونا؛ آزمون دستیاری پزشکی را لغو کرد


رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تصریح کرد:‌ داوطلبان می‌توانند در این فرصت مجدد نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ضوابط و مقررات همان مقررات قبلی و مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام است و تغییری ندارد.

دوره چهل و هفتم آزمون دستیاری پزشکی پیش از این  قرار بود ۱۵ اسفند ۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد و بعد از آن زمان برگزاری آزمون ۴ اردیبهشت ماه ۹۹ تعیین شد اما بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آزمون دستیاری در اردیبهشت ماه ۹۹ هم لغو شد و زمان دقیق آن متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار