معاون تربیت و آموزش انتظامی استان ایلام گفت: ورزش عامل اصلی سلامت جسم و روح است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ جهانگیر زارعی معاون تربیت و آموزش انتظامی استان ایلام گفت : نداشتن فعالیت بدنی مناسب باعث افزایش  انواع مرگ و میر و ۲ برابر شدن خطر بیماری‌های قلبی، عروقی می‌شود.

او با اشاره به اینکه افراد ورزشکار کمتر در معرض ابتلا به بیماری قرار دارند اظهار کرد: داشتن آمادگی جسمانی و ورزش کردن بصورت مرتب و با برنامه، مقاومت بدن را در برابر مبتلا شدن به بیماری‌ها افزایش می‌دهد.

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان ایلام مطرح کرد: هر انسانی برای داشتن روحیه شاداب و جسمی سالم نیاز به ورزش مستمر دارد تا بتواند به خوبی در راه رسیدن به اهداف خود موفق باشد چرا که لازمه مفید بودن هر فرد برای خانواده و خصوصا جامعه داشتن جسم و روحی سالم است.

 زارعی به تاثیر فضای مجازی در دنیای امروزی که همه اقشار مختلف جامعه در همه سنین را درگیر کرده است اشاره کرد و افزود: یکی از عواملی که می‌تواند در حال حاضر با توجه به شیوع کلیه جوامع به بیماری کرونا ویروس کمک کند استفاده از برنامه‌های ورزشی مناسب در فضای مجازی است، هر چند که می‌بایست در خصوص فرهنگ درست استفاده کردن از این تکنولوژی آموزش‌های لازم ارائه شود.

او بیان کرد: بی تحرکی بدنی مشکل بهداشتی عمومی عمده‌ای است که تعداد بسیاری از مردم را در تمام مناطق جهان مبتلا کرده است، و اقدامات موثر بهداشت عمومی به صورت فوری برای ترویج انجام فعالیت بدنی و بهبود بهداشت عمومی در سراسر نقاط جهان مورد نیاز است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.