رئال مادرید به دنبال هری‌کین

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا تصمیم دارد مهاجم ملی پوش تیم تاتنهام را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اسپورت اسپانیا در خبری نوشت تیم فوتبال رئال مادرید تابستان تلاش خواهد کرد هری کین مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه تاتنهام را به خدمت بگیرد.

فپلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید کین را هدف اصلی تیمش می‌داند. زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نظر درد خط حمله تیمش را تقویت کند او پذیرفته که لوکا جوویچ که تابستان گذشته به رئال پیوست انتظارات را برآورده نکرده است.

بر اساس این گزارش برای رئال مادرید خرید مهاجم ۲۶ ساله تاتنهام سخت خواهد بود، زیرا تاتنهام حاضر نیست این مهاجم را از دست بدهد، اما پرس انتظار دارد خود این بازیکن به انجام این انتقال کند.

در ماه مارس این مهاجم گفته بود که اگر تیم پیشرفت نکند و از رفتن در مسیر مستقیم و درست باز بایستد تاتنهام را ترک خواهد کرد. کین این فصل در تمام مسابقات ۲۵ بار برای تاتنهام بازی کرده و ۱۷ گل به ثمر رسانده است. او در مجموع ۲۷۸ بار برای اسپرز لندنی بازی کرده و ۱۸۱ گل به ثمر رسانده است. قرارداد فعلی او با تاتنهام تا تابستان ۲۰۲۴ معتبر است.

خبر دیگر از رئال مادرید این است که روزنامه آاس مدعی شده ارلینگ هالند مهاجم ۱۹ ساله دورتموند یکی از اهداف مادریدی‌ها است. این بازیکن جوان که در لیگ قهرمانان هم خوش درخشیده در مصاحبه‌ای از وینیسیوس مهاجم جوان رئال تمجید کرد و این نظر آ اس به معنی چراغ سبز هالند نروژی برای پیوستن به کهکشانی‌ها است.


بیشتر بخوانید:

 احتمال غیبت ستاره «هری کین» در یورو ۲۰۲۰ قوت گرفت

 توقف شاگردان مورینیو مقابل قعرنشین/ پیروزی روباه ها و حفظ رتبه دوم



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار