بنیاد ملی نخبگان تسهیلات ویژه‌ای به دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌ها برای تحصیل در دوره دکتری تخصصی اعطا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان فارس گفت: این تسهیلات به منظور تحصیل بدون آزمون دانش‌آموختگان برتر در دوره دکتری تخصصی دانشگاه‌ها در قالب جایزه شهید احدی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹در نظر گرفته شده است.

او، بیان کرد: دانش‌آموختگان و دانشجویان سال آخر دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری‌حرفه‌ای می‌توانند درخواست خود را برای استفاده از این تسهیلات، از طریق سامانة اطلاعاتی بنیاد به نشانی https://sina.bmn.ir ارسال کنند.

حبیب شریف تصریح کرد: دانشجویان سال آخر، برای بهره‌مندی از این تسهیلات، باید حداکثر تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۹ دانش‌آموخته شوند.

رئیس بنیاد نخبگان فارس ادامه داد: متقاضیان تا ۲۰ اردیبهشت فرصت دارند اطلاعات خود را در سامانه اطلاعاتی بنیاد، سامانه سینا ثبت کنند.

او، افزود: انتخاب مشمولان این تسهیلات، بر اساس شیوه‌نامه بهره‌مندی دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی از تسهیلات ادامه تحصیل در دوره دکتری تخصصی، جایزه شهید احدی انجام می شود.

حبیب شریف اضافه کرد: متقاضیان باید حداقل ۵۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و ۲۵۰ امتیاز از مجموع فعالیت‌های، آموزشی، پژوهشی، فناورانه و فرهنگی کسب کنند تا پرونده آنان بررسی شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.