مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: تعهد مدنی شهروندان ما در مقایسه با کشورهای اروپایی با عمل به توصیه‌ها ستودنی بوده و به اقتضای شرایط موجود و اعلام ممنوعیت قانونی از طرف دولت و حاکمیت، مردم با تمام توان همکاری کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،بدر شکوهی مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در سومین نشست خبری شورای اطلاع‌رسانی ستاد مبارزه با کرونای استان با بیان این مطلب اظهار کرد: باید بررسی کنیم و ببینیم به واسطه مسئولیت سازمانی‌مان چه ساز و کار‌هایی برای ارتقاء اعتماد اجتماعی پیش بینی کرده‌ایم.

او اضافه کرد: ارتقاء اعتماد اجتماعی موجب تولید سرمایه اجتماعی می‌شود و سمن‌ها و رسانه‌ها نیز در این میان نقش بسیار پررنگی دارند.

او در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اجتماعی و فرهنگی به منظور پیشگیری از کرونا اظهار کرد: تولید محتوا‌های مختلف به تناسب جامعه هدف مانند برگزاری مسابقات نقاشی با همکاری آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان و کمپین‌های مختلف با همکاری سازمان‌های مردم نهاد از جمله این اقدامات به شمار می‌آید.

او موفقیت در جلب توجه مردم به نکات آموزشی و ماندن در خانه را مرهون تلاش‌های اهالی رسانه، گروه‌های مرجع، بسیج سازمان‌های مردم نهاد و سایر گروه‌های داوطلب غیر دولتی، عنوان کرد.

مدیر کل امور اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در خاتمه متذکر شد: عدم مطلوبیت در حوزه اعتماد اجتماعی سبب شد تا تعدادی به توصیه "در خانه بمانید" گوش نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار