در آئینی با حضور اعضای شورای روستای عبدالخان پایین و اعضای هیئت مدیره مؤسسه حمایت از بیماران سرطانی مهرورزان شهرستان شوش کلنگ احداث درمانگاه حضرت ابوالفضل (ع) به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مؤسسه حمایت از بیماران سرطانی مهرورزان شوش با هدف محرومیت زدایی از منطقه و تأمین بخشی از هزینه‌های بیماران سرطانی این شهرستان کلنگ احداث درمانگاه حضرت ابوالفضل العباس ع را بر زمین زد.

عبدالکریم فیاض مدیرعامل موسسه مهرورزان گفت: مؤسسه مهرورزان در راستای کمک به بیماران سرطانی در منطقه و ارائه خدمات حمایتی، پیشگیری و آموزش برای بیماران شهرستان از آبان ماه ۱۳۸۹ با حمایت جمعی از خیرین و معتمدین شهر راه اندازی شد و تا کنون اقدامات موثری در ارائه حمایت‌های مالی از بیماران سرطانی داشته است.

او با اشاره به واگذاری یک قطعه زمین به مساحت۱۵۰۰ مترمربع از سوی اعضای شورای روستای سید عباس برای احداث درمانگاه حضرت ابوالفضل (ع) بیان داشت: پیش بینی می‌شود با همت خیرین و نیکوکاران و همچنین مسئولان منطقه این مجتمع درمانی به مدت یک سال آماده بهره برداری و خدمات رسانی شود.

فیاض افزود: برای احداث این مرکز درمانی که در ۲ طبقه و زیربنای ۵۰۰ متر مربع احداث می‌شود، اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال نیاز است.

مدیرعامل مؤسسه مهرورزان شهرستان شوش تصریح کرد: در این درمانگاه، خدماتی از قبیل: پزشک عمومی، داروخانه، سونوگرافی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، پزشک زنان و رادیولوژی ارائه خواهد شد و پس از ثبت قانونی این مؤسسه و کسب موافقت اصولی، تا کنون بالغ بر ۲۱۰ پرونده بیماری سرطان در این مؤسسه تشکیل شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات این مؤسسه ایاب و ذهاب بیماران از درب منزل به بیمارستان‌های شهرستان اهواز و دزفول، ارائه سبد کالا هر ۳ ماه، برگزاری سالیانه همایش سرطان و برگزاری ایستگاه‌های توزیع بروشو با موضوعیت پیشگیری از بیماری و زندگی سالم بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.