کلنگ زنی احداث ۲ نیروگاه و چند طرح اشتغالزایی و عمرانی و همچنین افتتاح طرح‌های تولیدی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد.

کلنگ زنی احداث نیروگاه و طرح های تولیدی در اندیمشک/یک بلوار به نام شهید سلیمانی مزین شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز، شنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور غلامرضا پناه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۳ طرح تولیدی در اندیمشک افتتاح و ۲ طرح را نیز در این شهرستان کلنگ زنی شد.

افتتاح یک طرح گلخانه‌ای تولید سبزی، صیفی و نشاء با مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و اشتغال ۱۲ نفر و سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اشتغال روستایی، یک طرح گلخانه‌ای تولید سبزی، صیفی و نشاء دیگر با مساحت ۲۴ هکتار و اشتغال ۱۵۰ نفر و اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌ها در شهرستان اندیمشک بود.

همچنین طرح صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی و سردخانه ۵۰۰۰ تنی نیز در این شهرستان در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال و اشتغال دائم و فصلی ۱۵۰ نفر به بهره برداری رسید.

طرح تولید و بسته بندی انواع نوشیدنی با اشتغال ۹۰ نفر و مساحت ۱۷ هکتار و با اعتبار فاز اول این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال و اعتبار کلی آن ۴۰۰ میلیارد ریال و نیروگاه مپنا با ۲ واحد ۲۵ مگاواتی، اشتغال برای ۳۰ نفر و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال نیز از طرح‌هایی بودند که به دست معاون وزیر تعاون کلنگ زنی شدند.

در این سفر همچنین به مناسبت اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی، بلوار شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک به نام این شهید والامقام نامگذاری شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.