به تازگی مدیر بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت اطلاعاتی را درباره قیمت نسل بعدی کنسول جدید این شرکت منتشر کرد.

اولین اطلاعات منتشر شده درباره قیمت نسل بعدی کنسول ایکس باکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی یکی از مدیران شرکت مایکروسافت و رییس بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت اطلاعاتی را درباره قیمت کنسول Xbox Series X منتشر کرده است این مدیر اعلام کرده است که از قیمت این کنسول آگاهی کامل دارد و کنسول این شرکت قرار است به طور جدی با کنسول PS5 رقابت کند و می‌تواند از هر نظر کنسول PS5 را کنار زند.

اسپنسر درباره قیمت این کنسول اینگونه اعلام کرد:" من نسبت به قیمتی که قرار است در آینده اعلام شود احساس بسیار خوبی دارم و انتظار می‌رود این کنسول به دلیل قیمت بسیار مناسب آن بتواند به فروش بالایی در بین کاربران دست پیدا کند."

صحبت‌های این مدیر شرکت مایکروسافت اعلام می‌کند که شرکت مذکور هنوز به قیمتی نهایی دست پیدا نکرده است و قصد دارد مقرون به صرفه‌ترین قیمت را برای این کنسول پیدا کند. از طرفی هم این احتمال وجود دارد که شرکت مایکروسافت به دنبال یافتن قیمت کنسول شرکت سونی باشد تا با پایین آوردن قیمت کنسول خود بتواند به فروش بالاتری نسبت به این کنسول دست پیدا کند.

اولین اطلاعات منتشر شده درباره قیمت نسل بعدی کنسول ایکس باکس

مدیر شرکت مایکروسافت همچنین اعلام کرد که تیم سازنده کنسول ایکس باکس معتقد هستند با برنامه‌ای که برای این کنسول دارند خواهند توانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند. از طرفی هم نباید انتظار قیمتی بسیار پایین برای کنسول بعدی مایکروسافت را داشت چرا که این کنسول یقینا قیمتی بالاتر از کنسول‌های Xbox One X یا Xbox One که حدود ۵۰۰ دلار بود را خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: مرور فیلم‌های ذخیره شده در Sentry Mode داخل خودرو 


این سازنده بارها اعلام کرده بود که قصد جنگ با کنسول‌های دیگر را ندارد اما مطمئنا مایکروسافت به دنبال پیشی گرفتن از سونی و جبران شکست خود در نسل فعلی کنسول ها است؛ هنوز اطلاعات زیادی از قیمت دو کنسول بعدی دنیای عناوین رایانه‌ای منتشر نشده است و بایدمنتظر اعلام شرکت‌های بزرگ سازنده کنسول ماند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار