سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان با اعلام آمار مبتلایان کوید ۱۹ در استان گفت : از ابتدای شیوع بیماری کرونا آمار مبتلایان در استان به ۲۸۱ نفر رسیده است و ۳۳ نفر نیز جان باختند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه آمار در استان روند صعودی داشته است گفت : در شبانه روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا ویروس ۱۳ نفر افزایش یافت که پنج نفر مربوط به بیماران بستری و هشت نفر نیز مربوط به بیماران سرپایی است.

او گفت : با شناسایی این ۱۳ بیمار جدید، تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه به ۲۸۱ نفر افزایش یافت که از این تعداد ۳۳ نفر فوت شده اند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز ۱۳۲۵ نفر بستری شدند که از این تعداد ۱۱۶۴ نفر ترخیص شده و ۱۲۸ نفر نیز هم اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
خدا به همه رحم کنه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
سیروس احمدی
۱۲:۰۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
با سلام اگر کیت تشخیص به اندازه کافی و تست خانه به خانه انجام گیرد متاسفانه بعلت رعایت نکردن مسافرتها عده ای و باز شدن و شلوغی ادارات و بازار میوه فروشی ها و... متاسفانه شاید آمار نگران کننده به وجود بیاید.