رئیس کل دادگستری خوزستان در پیامی میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (س) و روز جوان را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در پیامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (س) و روز جوان از نخبگان جوان استان خواست که ایده‌های نوآورانه خود را جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات و تحول در بخش‌های مختلف مرتبط با دادگستری خوزستان ارائه نمایند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام دردانه جوانان بنی هاشم و الگوی ایثار، رشادت و شهادت که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده است را به همه جوانان پرشور و شعور، متعهد، آگاه، امیدآفرین و پیشرو در عرصه‌های مختلف سراسر کشور و به همکاران جوان قضایی و اداری تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

جوانان ایران اسلامی در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان دادند علی رغم همه کاستی‌ها با پیروی از الگوی حضرت علی اکبر (ع) به‌عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار و... همواره در عرصه‌های مختلف حضوری آگاهانه و هوشمندانه، پرشور و با نشاط دارند که باید آن را ارج نهاد.

امسال که نوروز را با رنج و سختی مردم عزیز کشورمان به دلیل ویروس منحوس کرونا آغاز کردیم، شما جوانان فهیم و بی ادعا بودید که قدم اول را به صورت خودجوش برای کمک و یاری مردم برداشتید و در این راه پیشرو، مؤثر و استوار بودید و هستید.

بنا بر رویکرد‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری تبیین و ابلاغ شد، معظم‌له محور همه سیاست‌ها و برنامه‌های نظام در گام دوم انقلاب را با تمرکز به استفاده از ظرفیت و توجه به جوانان قرار دادند و روی سخن مقام معظم رهبری برای حل بحران‌ها و توسعه و سربلندی ایران عزیز با جوانان بود که این موضوع وظیفه سنگینی بر دوش همه مسئولان نظام برای اعتماد به جوانان در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های مدیریتی نهاد و امید و انگیزه را در دل جوانان برای ساختن آینده ایران اسلامی را زنده نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جوانان شهید انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت و تبریک اعیاد شعبانیه و روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) جوان رعنای اباعبدالله الحسین (ع) و روز جوان، از نخبگان جوان استان دعوت می‌نمائیم که ایده‌های نوآورانه خود را جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات هر چه بهتر دادگستری خوزستان به مردم شهید پرور استان را به شماره ۰۹۰۲۷۸۸۱۷۲۲ از طریق برنامه‌های سروش، ایتا و گپ ارائه نمایند.

امیدواریم جوانان نخبه تنها به بیان مشکل اکتفا نکرده بلکه با لحاظ جوانب، به ارائه راهکار در جهت تحول در بخش‌های مختلف مرتبط با دستگاه قضایی نیز بپردازند.


صادق مرادی
رئیس کل دادگستری استان خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.