نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز لطف خداوند و تلاش شبانه روزی سربازان امام زمان(عج) را عامل امنیت بالا در کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) کلانشهر اهواز به سالروز ولادت امام زمان(عج) و هفته سربازان گمنام امام عصر(عج) اشاره کرد و بیان داشت: دشمنانی که شبانه روز درحال توطئه چینی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند به لطف خداوند متعال و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) تمام این دسیسه ها خنثی شده و بی نتیجه می مانند.

وی با بیان اینکه کشور ایران در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر دارای امنیت بالایی است تصریح کرد: این امنیت را مدیون تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم.

آیت الله موسوی جزایری اذعان داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در سنگر اداره اطلاعات، به صورت شبانه روزی درحال خدمت هستند تا مردم کشورمان در آسودگی و رفاه زندگی کنند.

خطیب نماز جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود جنایات آل سعود علیه مردم یمن را محکوم و اظهار کرد: جشن های عروسی مردم یمن بواسطه جنایات رژیم آل سعود به عزا تبدیل می شود و به زنان و کودکان بی پناه حمله می کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در در بخشی دیگر از خطبه ها ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان افزود: حضرت علی اکبر(ع) از بسیاری جهات شبیه پیامبر اکرم (ص) بود از همین رو بهترین الگو برای جوانان است.

وی خطاب به جوانان، ممارست در اقامه نماز و سپس حضور فعالانه در مساجد را بهترین راه نزدیکی به خداوند متعال عنوان نمود.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در ادامه با اشاره به 11 اردیبهشت، روز کارگر اذعان داشت: در اسلام کاسب و کارگر حبیب خداوند هستند و هرچه رزق به سختی بیش تری حاصل شود حلال تر است.

انتهای پیام/گ

تلاش سربازان امام زمان(عج) عامل وجود امنیت در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.