نائب رئیس اتحادیه موادغذایی استان اصفهان گفت: با شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم افزایش قیمتی در بازار موادغذایی استان اصفهان صورت نگیرد و قیمت برخی اقلام مواد غذایی از جمله لبنیات حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است.

فریبا مظاهریان نائب رئیس اتحادیه موادغذایی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهارداشت: با توجه به وضعیت گسترش شیوع ویروس کرونا و نیاز اساسی مردم جامعه به موادغذایی به همین منظور در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از فروشگاه‌های موادغذایی استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.

او افزود:باتلاش‌های فراوانی که از سوی اتحادیه مواد غذایی استان اصفهان انجام گرفت مقرر شد تا با وجود اوضاع شیوع بیماری کرونا هیچ گونه افزایش قیمتی در بازار موادغذایی استان اصفهان صورت نگیرد تا در نهایت این اقدام موجب کاهش ۱۰ درصدی قیمت برخی اقلام مواد غذایی از جمله لبنیات در بازار استان اصفهان شد.

نائب رئیس اتحادیه مواد غذایی استان اصفهان یادآور شد:از انجایی که اتحادیه موادغذایی استان اصفهان با وجود شیوع ویروس کرونا نظارت دقیق و لازمی بر نوع توزیع و عرضه مواد غذایی به داخل بازار استان اصفهان دارد خوشبختانه هیچ کمبود مواد غذایی در فروشگاه‌های استان اصفهان وجود ندارد.

مظاهریان ادامه داد: اصلی‌ترین خسارت ویروس کرونا به حوزه صنعت مواد غذایی استان اصفهان کاهش ۳۰ درصدی میزان تولید موادغذایی در واحد‌های صنعتی بوده است که امید می‌رود با ارائه تسهیلات مالی لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه و اجرایی استان بتوانیم ایجاد چنین خساراتی را جبران کنیم.

او یادآور شد:در حال حاضر ۱۰ واحد تولید مواد غذایی در استان اصفهان مشغول کار هستند که پیش بینی می‌شود با برطرف ساختن بسیاری از مشکلات این صنعت شاهد افزایش تعداد این واحد‌های تولیدی در سال جدید باشیم.

نائب رئیس اتحادیه مواد غذایی استان اصفهان اضافه کرد: از اقدامات و طرح‌های مهم اتحادیه مواد غذایی استان اصفهان در اغاز سال جدید را می‌توان به برطرف مشکل بیمه بسیاری از واحد‌های تولیدی موادغذایی استان اصفهان و همچنین ورود به بازار‌های صادراتی اشاره کرد.

مظاهریان یادآور شد:با وجود خود قرنطینگی بسیاری از مردم جامعه برای قزع زنجیره بیماری کرونا در تلاش هستیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر خرید اینترنتی را در بسیاری از فروشگاه‌های موادغذایی استان اصفهان توسعه و راه اندازی کنیم.

او گفت:بحث راه اندازی خرید اینترنتی در فروشگاه‌های مواد غذایی استان اصفهان از سال‌های گذشته کلید خورد که متاسفانه به دلیل عدم حمایت دولت و کمبود بودجه این طرح به سرانجام نرسید.

نائب رئیس اتحادیه مواد غذایی استان اصفهان یادآور شد: امید واریم تا در سال جدید با عزمی راسخ‌تر و راهکار‌ها و طرح‌های دقیق‌تر بتوانیم با شکوفایی صنعت مواد غذایی جهش تولید را در استان اصفهان رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.