مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقه خلاصه‌نویسی کتاب برای نخستین بار با عنوان بهار همدلی در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،  محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقه خلاصه‌نویسی کتاب برای نخستین بار با عنوان بهار همدلی در تبریز برگزار می‌شود.

 محمدپور گفت: در ادامه سلسله برنامه‌های فرهنگی و هنری مجازی این اداره کل در راستای پویش در خانه بمانیم و جهت ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و پر کردن اوقات فراغت مردم، این مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد.

او گفت: هنرمندان و اصحاب فرهنگ استان با استقبال از طرح‌های پویش در خانه بمانیم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نشان دادند نسبت به سلامت هموطنان خود حساس هستند.

او گفت: علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی نیز با مشارکت خود ضمن تقویت پویش در خانه بمانیم با مطالعه کتاب‌های مورد علاقه خود، خلاصه کتاب را در ٢ صفحه به نشانی مجازی coronatbz@gmail.com ارسال کنند.

محمدپور افزود: تصویر روی جلد، شناسنامه کتاب، مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات و شماره تماس نیز باید به نشانی الکترونیکی یاد شده ارسال شود.

او گفت: منتخب خلاصه‌های کتاب ارسالی در صفحه نمایشگاه مجازی پویش هنرمندان آذربایجان شرقی با هدف مقابله با کرونا منتشر خواهد شد.

محمدپور افزود: به نفر اول این مسابقه حواله خرید ۱۰ میلیون ریالی کتاب، نفر دوم هفت میلیون و ٥٠٠ هزار ریال، نفر سوم پنج میلیون ریال، نفرات چهارم تا ششم سه میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم ۲ میلیون ریال اهدا می‌شود.

او گفت: ۱۰ حواله کتاب دیگر به مبلغ ۲ میلیون ریال برای خلاصه‌هایی که مورد پسند بازدید کنندگان مجازی قرار می‌گیرد، اهدا می شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار