مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: ارزش معاملات تالار ارومیه نسبت به هفته قبل ۱۰۶ درصد افزایش یافت.

وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، از افزایش ۳۵ درصدی حجم معاملات و ۱۰۶ درصدی ارزش معاملات سهام در تالار بورس استان خبر داد و گفت: در هفته منتهی به ۱۳ فروردین تعداد ۷۴ میلیون ۴۶۶ هزار و ۹۲۶ برگ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش بیش از ۶۲۶ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: ۶۴ درصد از معاملات هفته گذشته تالار بورس استان به خرید و ۳۸ درصد نیز به فروش سهام مربوط می‌شود.

او بیان کرد: در طول هفته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی سهام وحق تقدم بیش از ۲۷۱ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۴ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین شاخص کل بازار بورس نیز با ۲۶ هزار و ۳۹۱ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۵۴۷ هزار و ۶۵۸ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۳۲۶ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۷۰۲۰ واحد رسید.

تالار بورس استان آذربایجان غربی از ابتدای امسال ۵ روز کاری فعالیت تجاری داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.