۵۵۲ خوزستانی از دام کرونا رها شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بهبود و ترخیص ۵۵۲ نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با لطف پروردگار متعال و تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت مردم در حوزه بهداشت و درمان، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان تا امروز ۱۵ فروردین۹۹، از مجموع ۸۱۲ نفر مبتلای قطعی به این ویروس، ۵۵۲ نفر از افرادی که در بیمارستان بستری شده بودند، با بهبودی حالشان از بیمارستان مرخص شدند.

او تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان را ۱۶۵ عنوان کرد و بیان داشت: ان شاءالله در روز‌های آینده با بهبودی حالشان از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

به گفته احسان پور، در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰ نفر دیگر در استان خوزستان به این ویروس مبتلا شدند که اهواز ۷ مورد، خرمشهر ۶ مورد، ماهشهر ۴ مورد، باوی ۳ مورد، دزفول ۲ مورد، اندیمشک ۲ مورد، ایذه، شوش، رامشیر، کارون، شادگان و هفتکل هر کدام یک مورد ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در مدت مذکور، ۷ نفر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند تا تعداد قربانیان این ویروس در استان به ۹۵ نفر افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.