سه نفر از اهالی روستای ینگیجه مریوان به دلیل قطع درختان جنگلی دستگیر شدند.

شاهرخ محمودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در پی گزارش قطع درختان جنگلی در روستای ینگیجه توسط سه نفر از اهالی روستا، با هماهنگی مراجع قضایی حکم جلب برای هر سه نفر اخذ گردید و با همکاری نیرو‌های محترم پاسگاه برده ره شه حکم جلب اجرا و هر سه متخلف بازداشت شدند.

محمودی افزود: با متخلفینی که از اوایل اسفند ۱۳۹۸ به بعد، به واسطه شیوع ویروس کرونا به عرصه‌های منابع طبیعی آسیب رسانده و مشغول تخریب، تصرف، قطع درختان جنگلی یا ذغال گیری هستند به شدت برخورد خواهد شد.

او اظهار داشت:چه افراد متخلفی که تاکنون شناسایی شده اند و چه آن‌هایی که بعدا شناسایی خواهند شد؛ با هماهنگی مراجع قضایی بازداشت خواهند شد.

محمودی بیان کرد: لذا مردم آگاه باشند فعالیت‌های حفاظتی اداره به هیچ عنوان تعطیلی نمی‌شناسد و نیرو‌های واحد حفاظت اداره به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در عرصه‌های ملی شهرستان آماده به خدمت هستند.

او اضافه کرد: از همشهریان محترم خواهشمندم اگر تخلفی را در زمینه‌ی منابع طبیعی مشاهده کردند؛ عکس یا فیلم گرفته و در صورت امکان اسم متخلف یا شماره تلفن متخلف را در اختیار واحد حفاظت قرار دهند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد و دست سودجویان را با همکاری و همیاری شما از عرصه‌های منابع طبیعی کوتاه کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.