طرح لوگوی امروز گوگل نکاتی درباره شکست کرونا با در خانه ماندن را گوش‌زد می‌کند.

نکات امنیتی گوگل در مقابله با کرونابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از آنجا که همه‌گیر شدن ویروس کرونا همچنان به ویران کردن جمعیت در سراسر جهان می‌پردازد، فکر پزشکی حاکم بر این است که همه می‌توانند با شست و شوی مکرر دستان، فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام بیرون آمدن در عموم و بیشتر از همه با پناه بردن به خانه، به کند کردن شیوع این بیماری کمک کنند.


بیشتر بخوانید: کمک ۸۰۰ میلیون دلاری گوگل برای مقابله با کرونا


با گزارش یک میلیون مبتلا به این ویروس خطرناک در جهان، دولت‌های سراسر جهان به ساکنان دستور داده‌اند که خود را در خانه قرنطینه کنند، مشاغل غیر ضروری را تعطیل کنند و افراد فعالیت‌های خود را محدود کنند. در سراسر جهان، صدها میلیون نفر از ساکنان موظف هستند در یک تلاش جهانی برای بررسی شیوع کرونا  از اسپانیا تا هند و انگلستان در خانه بمانند.

در حالی که گوگل می‌داند که تنها ترک خانه برای فعالیت‌های اساسی، مانند مراجعه به مرکزهای پزشکی و فروشگاه‌های مواد غذایی، ممکن است کمی محدودکننده به نظر برسد، همچنین می‌داند که ارزش ماندن در خانه در این زمان دشوار است اما برخی از مشکلات برای ماندن در خانه نیز وجود دارد. گوگل امروز یک طرح را منتشر کرد تا مردم با برخی از فعالیت‌های مفید را بدون ترک خانه خود آشنا شوند. پیام  این طرح این است که در خانه بمانید. زندگی را نجات دهید. به متوقف کردن ویروس کرونا کمک کنید.

نکات امنیتی گوگل در مقابله با کرونا

این طرح همچنین به اطلاعات مفیدی در مورد این بیماری و علائم آن، اقدامات ایمنی اجتماعی و آخرین تحولات پیوند داده شده است. تقریباً تا زمانی که گوگل توانایی داشته، صفحه جستجوگر خود را با آثار هنری افراد، رویدادها، تعطیلات و سالگردهای قابل توجه تزئین می‌کند. گوگل غالباً توجه خود را به قهرمانان جامعه پزشکی، از جمله دکتر ویرجینیا آپگار، که یک روش سریع برای ارزیابی سلامت نوزادان متولد شده است، همچنین دکتر رنه فاوالور، جراح قلب که جراحی بای‌پس عروق کرونر پیشگام است، معطوف می‌کند. ماه گذشته بود که گوگل پایه‌گذار شستن دست، ایگناز سملوییز را به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در صفحه جستجوگر خود یاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار