بیش از هزار بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی فارس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از انجام هزار و ۲۲۰ بازدید تیم‌های بهداشت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی فارس، در سیزدهمین روز از فروردین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید روح الله حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: هزار و ۲۲۰ بازدید تیم‌های بهداشت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی فارس، در سیزدهمین روز از فروردین انجام شد.

او ادامه داد: در این بازدید‌ها ۵ نانوایی، همچنین ۸۴ تالار پذیرایی، چلوکبابی، هتل، مسافرخانه، مهمانپذیر و آرایشگاه متخلف شناسایی و تعطیل شد.

او تعداد بازدید از پایانه‌های مسافربری را ۱۰ مورد اعلام کرد و ادامه داد: تیم‌های واکنش سریع دانشگاه نیز با حضور در ۳۲ ماموریت در سیزدهمین روز از فروردین، به مردم استان ارائه خدمت کرده اند.

نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۳۵۶ مورد آموزش بهداشت محیط و بهداشت فردی به مردم استان و ۳۶ هزار و ۹۷۸ مورد تب سنجی را از دیگر خدمات تیم‌های بهداشتی فارس در روز طبیعت عنوان کرد.

او افزود: تیم‌های سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این روز، ۵۶۰ مورد مشاوره روانشناختی به مردم استان ارائه کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به خدمات تیم‌های درمانی در سیزدهمین روز از فروردین پرداخت و گفت: در این روز به ۲ هزار و ۲۱۸ بیمار مراجعه کننده به بخش اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی استان ارائه خدمت شد.

حسینی اظهار کرد: همزمان با روز طبیعت، علاوه بر ۸۰ عمل جراحی، به ۷۲ بیمار دارای علایم تنفسی، ۷۸ بیمار دارای علائم گوارشی و ۵۶ مصدوم سوانح ترافیکی که به اورژانش بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی مراجعه کرده بودند، از خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص خدمات نیرو‌های اورژانس استان نیز به انجام ۷۲۹ ماموریت امدادی اشاره کرد که از این تعداد، ۳۵۶ مورد ماموریت‌های غیرترافیکی و ۴۳ مورد ماموریت ترافیکی در شهر‌های استان بوده است.

او حضور در ۲۸۰ ماموریت غیرترافیکی و ۵۰ ماموریت ترافیکی در جاده‌های استان را دیگر خدمت نیرو‌های اورژانس فارس در روز طبیعت برشمرد و گفت: همچنین علاوه بر بستری ۸۳ مصدوم سوانح ترافیکی در استان، ۲۵ نفر نیز با کمک نیرو‌های اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار