مرکز مشاوره غیر حضوری و رایگان برای کاهش آسیب‌های روانی ناشی از کرونا توسط شهرداری راه اندازی شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت : در قالب همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و سازمان تبلیغات اسلامی استان، خدمات مشاوره غیر حضوری (بصورت تلفنی) و رایگان به شهروندان کرمانشاهی ارائه خواهد شد.

او گفت : در راستای کمک به زندگی در زمان کرونا و کمک به تحقق شعار در خانه ماندن مشاوره تلفنی تحت عنوان "چتر آرامش" با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان انجام می‌شود.

عبدالمالکی افزود : این مرکز با هدف جهاد علیه کرونا، خدمات مشاوره و روانشناختی داوطلبانه را به صورت تلفنی با هدف مدیریت و کاهش استرس شهروندان در مواجهه با بیماری کرونا و در زمینه‌هایی نظیر مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، بهداشت روانی، ایجاد نشاط، امید بخشی و کنترل استرس فعالیت خواهد داشت.

او افزود : شیوع بیماری کرونا به میزانی از استرس، اضطراب و ترس را در جامعه، خانواده‌ها و کودکان ایجاد کرده است، که این مجموعه مشاوره‌ای بر آن است با بهره‌مندی از ظرفیت مشاوران و روانشناسان در راستای حل مشکلات جامعه اقدام نماید.

عبدالمالکی گفت : مشاوران مجرب این مرکز آماده ارائه خدمت برای کاهش استرس و اضطراب شهروندان هستند که در این زمینه شماره تماس‌های ۳۸۳۷۰۸۱۷ و ۳۸۳۷۰۸۱۹ همه روزه صبح‌ها ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها ساعت ۱۶ تا ۱۹ جوابگو می‌باشند.

او گفت : امید است این اقدام بتواند نگرانی‌های شهروندان کرمانشاهی را در ارتباط با بیماری کرونا کاهش داده و در این شرایط به تشویق در خانه ماندن و جلوگیری از تردد‌های غیرضروری آنان در معابر شهری به عنوان بهترین راه پیشگیری و مقابله با این بیماری کمک کند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.