رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از وقوع یک حادثه رانندگی درون شهری در کرمانشاه خبر داد و گفت : در این سانحه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فضل الله شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : این حادثه حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته (چهارشنبه - ۱۳ فروردین) و در تقاطع خیابان مدرس و میدان انقلاب (شهرداری سابق) رخ داد.

او گفت : در این حادثه ۲ دستگاه خودروی هیوندا و پراید با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه راننده ۲۴ ساله خودروی پراید به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

 شیری گفت: همچنین در این حادثه راننده ۲۵ ساله خودروی هیوندا و ۲ سرنشین خودروی پراید نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راهور استان گفت: علت وقوع این سانحه مرگبار توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

او با اشاره به خلوت بودن خیابان‌های شهر کرمانشاه در روز‌های اخیر، گفت: متاسفانه این موضوع بهانه‌ای برای افزایش سرعت برخی خودرو‌های دیگر و ویراژ دادن آن‌ها در معابر شهری بخصوص در ساعات پایانی شب شده است.

 شیری گفت: نتیجه بی توجهی به قوانین و مقررات و رعایت نکردن سرعت مطمئنه با خیال خلوت بودن خیابان ها، گاهی اوقات منجر به وقوع حوادث مرگباری از این قبیل می‌شویم که جوانی جان خود را از دست داده و افراد دیگری مجروح می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.