انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه استان کرمانشاه با مشارکت خیرین نیک اندیش و حمایت و همراهی قائم مقام شهرداری منطقه ۲ اقدام به توزیع بطری محلول ضدعفونی سطوح در محله شهرک دولت اباد نمود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جواهری مسئول انجمن مددکاران اجتماعی استان گفت : در این اقدام خداپسندانه مدیرکل امور اجتماعی استانداری و نماینده سمن‌ها در استانداری با معرفی انجمن به ارتش جمهوری اسلامی ایران _کرمانشاه و گروه جهادی پیروان ولایت بسیج محلول‌های ضدعفونی به شکل رایگان تحویل گرفته شد و با حضور معتمدین شهرک دولت آباد و مددکاران اجتماعی و همراهی شهرداری منطقه ۲ وجود نارنجی پوشان زحمت کش با شرایط نامناسب جوی بارش باران در این شهرک بین ساکنین توزیع گردید.

او گفت : در حین توزیع کوچه به کوچه فرماندار کرمانشاه بازدیدی را از شهرک دولت اباد داشتند که این اقدام و تلاش ارزشمند شهرداری و مددکاران اجتماعی را مشاهده و مورد تقدیر قرار دادند.

جواهری ضمن تشکر از تمامی بزرگوارانی که در این اقدام همراه شدند، گفت: وظیفه جامعه مددکاران اجتماعی ارایه خدمت به مردم است و در روز‌های سخت همنوعان خود را تنها نخواهیم گذاشت و از مردم خوب فهیم که از پویش درخانه بمانیم حمایت کردند قدر دانی کرد وگفتند شما درخانه بمانید و ما در بیرون در خدمت به شما همشهریانمان کوتاهی نخواهیم کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.