رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: تاکنون ۱۵۷ واحد صنفی متخلف به منظور اجرای مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا پلمپ شده است.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: به منظور اجرای مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا تاکنون بیش از ۴۰۰ اخطاریه پلمب در این شهرستان به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا صادر و تعداد ۱۵۷ واحد صنفی پلمپ شده است.

جهین افزود:براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان فعالیت تمامی واحد‌های صنفی جز مواردی که مایحتاج خوراکی مردم را تامین می‌کنند، تا اطلاع ثانوی ممنوع است و در صورت مشاهده فعالیت واحد‌های صنفی برخورد قانونی می‌شود.

او با اشاره به اینکه کرکره نیمه باز مغازه‌ها نیز ممنوع اعلام شده است، ادامه داد: با توجه به تاکید مقام عالی استان و شهرستان و اینکه مهمترین اولویت همه، سلامتی و حفظ جان شهروندان است، همه واحد‌های صنفی (به غیر از واحد‌های اعلام شده) ملزم به تعطیلی واحد خود تا اطلاع ثانوی هستند.

جهین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت غذاخوری، رستوران، قلیان‌سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آن‌ها محدود شده، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.