نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت : برای تحقق شعار جهش تولید همه از مسئولین گرفته تا مردم باید پای کار بیایند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه آیت الله امان الله نریمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال " جهش تولید" گفت : همانطور که در پیروزی انقلاب مردم نقش اصلی را ایفا کردند و در سال‌های دفاع مقدس هم با جدیت پای کار بودند و امروز هم عرصه جنگ اقتصادی و شرایط نامساعد اقتصادی را مدیریت کرده اند، اکنون هم خواهند توانست در تحقق شعار سال نقش اصلی را ایفا کنند.

او گفت : برای تحقق این شعار باید دولت، دستگاه قضایی و مجلس دست به دست هم دهند و با مرتفع کردن مشکلات زمینه را برای نقش آفرینی مردم جهت تحقق شعار سال فراهم کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: دولت و مجلس باید با ایجاد قوانین راهگشا و تلاش در جهت از بین بردن قوانین مزاحم و دست و پا گیر، راه را برای تحقق شعار سال باز کنند.

نریمانی افزود: دولت باید برای تحقق شعار جهش تولید از تولیدکنندگان حمایت ویژه به عمل آورد.

او با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی، گفت: کرمانشاه بیش از هر چیز یک استان کشاورزی است و باید بیشترین عنایت به این بخش در سال جهش تولید شود.

او افزود: کشاورزی استان کرمانشاه می‌تواند جهش قابل قبولی را شاهد باشد و این مهم جز با حمایت ویژه از کشاورزان در سال جهش تولید محقق نخواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.