نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برتداوم روند مطلوب تأمین اقلام ضروری و کالا‌های موردنیاز مردم تأکید کرد و گفت: از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمت به مردم استفاده شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهآیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : حضور مسوولین در کنار مردم بسیار با اهمیت است و استاندار کرمانشاه نیز همیشه پرتلاش و پای کار است و همین روحیه با سبب شده که مشکلات ما نسبت به دیگر استان‌ها بسیار کمتر باشد.

او بر تداوم روند مطلوب تأمین اقلام ضروری و کالا‌های مورد نیاز مردم تأکید کرد و گفت : از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمت به مردم استفاده شود و به همگان توصیه می‌کنم به وظیفه و تکلیف خود عمل نمایند و همه ما موظف به انجام دستورات و مصوبات برای حفظ سلامت مردم هستیم.

نماینده، ولی فقیه در استان به لزوم اهتمام جدی و تلاش مستمر در بحران‌ها اشاره کرد و گفت: در این مواقع حساس باید توانایی و همت خود را نشان بدهیم و به وظایف خودمان عمل کنیم که خوشبختانه تا الان مسوولین عملکرد مناسبی داشته اند و مردم هم مشارکت و همراهی بسیار خوبی را نشان داده اند.

آیت الله علما به مردم شریف و فهیم استان گفت: در روز ۱۳ بدر برای حفظ سلامت خود، خانواده و هم استانی‌های عزیز از خانه‌ها بیرون نروند و در خانه بمانند، زیرا این توصیه‌های پزشکان و مسوولین استان برای حفظ سلامت آنهاست و به امید خداوند از این مرحله هم عبور خواهیم کرد و روز‌های خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.