نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : وقتی به اخبار مربوط به کرونا می‌نگریم متوجه می‌شویم که الحق مسوولان ما از صدر تا ذیل پای کار هستند و خدمات مربوطه را باکیفیت عالی ارایه می‌کنند، چیزی که در کشور‌های دیگر کمتر می‌توان سراغ گرفت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه آیت الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : نیرو‌های نظامی و انتظامی در زمان بروز مشکلات، حضور خوبی داشته‌اند و دافع مشکلات مردم بوده‌اند.

او گفت : به طور قطع شرط اصلی موفقیت سپاه پاسداران در برنامه‌های محوله، اطاعت از فرامین فرمانده معظم کل قوا، است، که این نشات گرفته از بصیرت نیرو‌های نظامی و انتظامی ما است.

او با تبریک اعیاد شعبان المعظم و میلاد مسعود ائمه هدی (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، شاهد موفقیت چشمگیر کشور در تمامی عرصه‌ها باشیم.

مسوُول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیز دراین دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه از عزم جدی سپاه پاسداران برای کمک به برون رفت از مشکلات جاری کشور خبر داد و افزود: نیرو‌های سپاه با الگوگیری از مکتب امام حسین (ع) در همه صحنه‌ها خوب درخشیدند.

حجت الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» افزود: برای کنترل ویروس کرونا سپاه پاسدارن در کنار سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی، به عنوان خدمتگزار مردم در صحنه حضور داشتند و ان شاءالله تا پایان کار همچنان مصمم و با اراده در عرصه حضور دارند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.