فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: ۱۵ باب مغازه همزمان با روز طبیعت در مهاباد پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: ۱۵ باب مغازه در سطح این شهرستان که ملزومات روز طبیعت را عرضه می‌کرد، پلمب شد.

 تجاری افزود: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان فعالیت تمام واحد‌های صنفی جز مواردی که مایحتاج خوراکی مردم را تأمین می‌کنند، تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و هرگونه فعالیت واحد صنفی علاوه بر پلمب، جریمه تعزیرات حکومتی نیز در پی دارد.

او ادامه داد: براساس طرح ویژه محدودیت در روز‌های ۱۲ و۱۳ فروردین تمام فعالیت واحد‌های صنفی درسطح شهرستان رصد و در این ارتباط ۱۵ باب مغازه متخلف که در روز طبیعت (سیزده بدر) به صورت غیرقانونی باز بود، توسط مأموران انتظامی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با اعلام اینکه شهروندان مهابادی همکاری خوبی در روز طبیعت با عوامل انتظامی داشته و قریب به اتفاق شهروندان طی این روز در منازل خود مانده و از رفتن به طبیعت پرهیز کردند، افزود: ماندن در خانه بهترین راه مقابله با بیماری کرونا بوده و مأموران انتظامی نیز در همین راستا تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و انظباط و اجرای هرچه بهتر دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.