فرماندار شهربابک گفت: افرادی که برای تفریح قصد دارند از شهر خارج شوند، حتی اگر ملک شخصی در روستا‌های اطراف داشته باشند، اجازه خروج به آن‌ها داده نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  قائینی ،فرماندار شهربابک در بازدید از تنها خروجی شهر در میدان ۱۴ معصوم گفت: در راستای مصوبات ستاد مدیریت بحران و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تنها خروجی شهر شهربابک که میدان ۱۴ معصوم است و همچنین ورودی‌های روستا‌ها،  مسدود است.

قائینی ضمن تاکید بر ماندن مردم در خانه بیان کرد: در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین فقط پرسنل شرکت مس و شرکت‌های اقماری که قبلاً شماره پلاک خودرو و مشخصات آن‌ها توسط مدیر آن‌ها به فرمانداری اعلام شده است با ارائه کارت شناسایی معتبر و یا حکم ماموریت حق خروج دارند.

او ادامه داد: افرادی هم مثل دامداران که شرایط آن‌ها اضطرار می‌باشد و نیاز دارند به دامهایشان در خارج از شهرستان علوفه بدهند حق خروج دارند.

فرماندار شهربابک تصریح کرد: افرادی که برای تفریح قصد دارند از شهر خارج شوند، حتی اگر ملک شخصی در روستا‌های اطراف داشته باشند، در این دو روز اجازه خروج به آن‌ها داده نخواهد شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نوروز99 ، ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار