استاندار کرمان در هجدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس استان کرمان از کاهش ۸۵ درصدی تردد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  هجدهمین جلسه ستاد مقابله با کروناویروس استان کرمان امروز به ریاست استاندار برگزار شد.

فدایی استاندار کرمان در این جلسه گفت: طی چهار روز گذشته از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۷۰ نقطه از ورودی‌های استان تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ نفر مسئول کنترل ورود و خروج خودرو‌ها و مسافران بودند که در این ایام ۴۱ هزار و ۷۵۷ نفر غربالگری شده و حدود ۱۰ هزار و ۲۹۴ خودرو به مبدا‌های خود برگشت داده شده‌اند.

او افزود: طی این چند روز تعداد ۲۲۶ واحد صنفی پلمب شده‌اند وعلاوه بر توقیف ۲۳ خودرو برای ۳۴۷ خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

فدایی تصریح کرد:در روز اول اجرای این طرح شاهد کاهش ۱۷ درصدی مصرف سوخت نسبت به روز پنجشنبه، قبل از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بودیم که این آمار در روز شنبه کاهش ۱۳ درصدی نسبت به روز قبل خود نشان می‌دهد و در روز یکشنبه نیز شاهد کاهش ۵۷ درصدی مصرف سوخت به نسبت روز قبل از اجرای طرح بوده‌ایم که این آمار در روز گذشته دوشنبه با افزایش ۴۶ درصدی نسبت به روز یکشنبه روبرو شده است.

استاندار کرمان بیان داشت: درجلسه امروز ستاد بحران‌ یکی از مصوبات جدی در ستاد امروز لغو تمامی سفر‌ها از طریق خطوط ریلی بود که درستاد استانی مقرر شد کلیه ورود و خروج‌ها از طریق قطار ازهمه استان‌ها به کرمان لغو شود.

فدایی تاکید کرد: تا ۲۰ فروردین‌ماه حرکت کلیه قطار‌ها به سمت کرمان و یا از مبدا کرمان به مشهد و تهران لغو خواهد شد.

استاندار کرمان در نشست خبری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از اصناف خواست فاصله گذاری فیزیکی را در واحد‌های صنفی و پروتکل‌های پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس را رعایت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار