فرمانده آماد و پشتیبانی جنوب شرق نیروی زمینی ارتش گفت:تعدادی خودرو به صورت میدانی با هماهنگی استانداری و شهرداری معابر عمومی در شهر کرمان را ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ حسین مالکی فرمانده آماد و پشتیبانی جنوب شرق نیروی زمینی ارتش گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری هدف اصلی ما کمک به مردم و مسئولین است تا بتوانیم هر چه سریعتر به ویروس کرونا غلبه کنیم که در این مرحله گند زدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های شهر کرمان انجام می‌شود.

او تصریح کرد: عملیات ضدعفونی کردن علاوه بر کف معابر و فضای تجهیزات بر اساس محلاتی که آلودگی بیشتر و پرتردد باشد نیز ضدعفونی می‌شود.

سفیران شادی در بین خانواده‌های کرمانی

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان گروهی با عنوان سفیران شادی به محل زندگی مردم می‌روند و برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا می‌کنند.

محمد جهانشاهی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان گفت: با توجه به شرایط حاکم در شهر با استفاده از ظرفیت هنرمندان شهر کرمان تصمیم گرفته شد تا برای تشویق کردن مردم در خانه شادی را به خانه‌های آن‌ها ببریم.

او افزود:تاکنون این گروه با ماشینی به شکل موش به بیش از ۷۰ محله و شهرک مسکونی رفته اند و برنامه‌های شاد و جذابی را اجرا کرده اند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ارتش ، ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار