رییس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز با اشاره به تعطیلی کلاس‌های حضوری به علت شیوع بیماری کرونا در این مرکز آموزشی گفت: آموزش در این دانشگاه تعطیل نیست و از ۱۵ فروردین به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسماعیل درویشی رییس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز با اشاره به تعطیلی کلاس‌های حضوری به علت شیوع بیماری کرونا در این مرکز آموزشی گفت: آموزش در این دانشگاه تعطیل نیست و از ۱۵ فروردین به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اسماعیل درویشی افزود: برای جلوگیری از ایجاد وقفه در آموزش دانشجویان از نیمه نخست اسفند زیرساخت‌های لازم با استفاده از بستر واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی شده است.

او اضافه کرد: کلاس‌های درسی به صورت غیرحضوری مدیریت می‌شوند و استادان با استفاده از ظرفیت الکترونیکی موجود اقدام به تدریس مجازی، ارائه تمرین و رفع اشکال درسی کرده و با دانشجویان به صورت مستمر ارتباط برقرار می‌کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز بیان کرد: برای تمامی رشته‌ها و مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از ۱۵ فروردین براساس دستورالعمل کلاس برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

با آغاز شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ۹۸ در سطح کشور و همزمان با آغاز نیمسال دوم تحصیلی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با چالش چگونگی تداوم فعالیت‌های آموزشی مواجه شد و از این رو توجه به آموزش‌های غیرحضوری بر پایه فضای وب، مورد تاکید معاونت آموزشی این وزارتخانه قرار گرفت.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار