رییس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: در راستای کاهش تردد روستاییان با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، ۵۵۰ کیسه آرد در بین روستا‌های این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رییس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: در راستای کاهش تردد روستاییان با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، ۵۵۰ کیسه آرد در بین روستا‌های این شهرستان توزیع شد.

محمد حسین نوابی افزود: ۳۸ تن آرد مورد نیاز خانه پزی هر ماه به روستا‌های فاقد خبازی در بروجرد عرضه می‌شود تا بتوانند نان مورد نیاز خود را تهیه کنند.

او اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا و هشدار‌ها مبنی بر کاهش تردد، از ابتدای فروردین ماه تاکنون سهمیه آرد را از تعاون روستایی به روستا‌های فاقد خبازی برده ایم تا برای دریافت آرد مجبور به تردد و رفت و آمد در شهر نشوند.

نوابی اظهار داشت: این میزان آرد تاکنون در بین چهار روستا توزیع شده و سایر روستا‌هایی که نیاز به آرد برای تهیه نان دارند نیازی نیست به اداره مراجعه کنند بلکه درخواست خود را اعلام کنند تا میزان آرد مورد نیاز برای آن‌ها به روستا برده شود.

رییس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: سهمیه آرد فروردین ماه در بروجرد ۹۵۰ کیسه بوده که تاکنون ۵۵۰ کیسه آن در بین روستا‌های فاقد خبازی توزیع شده است.

او اضافه کرد: سالانه به طور متوسط بیش از ۴۰۰ تن در روستا‌های فاقد نانوایی و نان‌های خانه پزی توزیع می‌شود که علاوه بر این کار نیز توزیع مواد سوختی از دیگر اقدامات تعاون روستایی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار