فرماندار دشت آزادگان گفت: کارگاه تولید ماسک بهداشتی امروز دوشنبه ۱۱ فروردین ماه در شهر سوسنگرد از توابع این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و سایر مناطق کشور، استفاده از ماسک و دستکش به منظور حفظ سلامتی افراد افزایش یافت و در بسیاری از نقاط کشور و استان، کارگاه‌های تولید ملزومات بهداشتی با همکاری گروه‌های جهادی آغار به کار کردند.

کارگاه تولید ماسک بهداشتی در سوسنگرد افتتاح شد

او افزود: با توجه به اینکه حفظ سلامتی مردم و دوری از ابتلا به ویروس کرونا در مناطق شهری، روستایی و مناطق محروم امری مهم تلقی شده و سلامتی مردم خط قرمز ما محسوب می‌شود، لذا امروز یک کارگاه تولید ماسک بهداشتی در شهر سوسنگرد از توابه شهرستان دشت آزادگان افتتاح شد تا با تولید این محصول بخشی از نیاز شهروندان را تامین نمایند.

سیلاوی بیان کرد: این کارگاه توانایی تولید روزانه یک هزار عدد ماسک بهداشتی را دارد و در صورتیکه شرایط فراهم باشد و مشکل خاصی به وجود نیاید، ظرفیت تولید تا ۳ هزار عدد هم قابل افزایش است.

کارگاه تولید ماسک بهداشتی در سوسنگرد افتتاح شد

به گفته فرماندار شهرستان دشت آزادگان، در این کارگاه برای ۲۰ نفراز جوان اشتغالزایی شده و برای تأمین ماسک مراکز درمانی و داروخانه‌های منطقه، تلاش می‌کنند، ضمن اینکه مجوز‌های لازم از وزارت بهداشت و درمان اخذ شده و محصول تولیدی با قیمت دولتی در اختیار مراکز درمانی این شهرستان و داروخانه‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.