فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: طرح مطهر بسیجیان عجب شیر در راستای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح مطهر بسیجیان در راستای مقابله با ویروس کرونا در عجب شیربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حیدری فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت:طرح مطهر بسیجیان عجب شیر در راستای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اجرا می‌شود.

حیدری در آغاز اجرای این طرح ضمن تأکید بر پرهیز از تردد‌های غیرضروری همشهریان، گفت: بسیج و سپاه تا شکست کرونا در کنار مردم خواهند بود.

او افزود: قرارگاه پدافند زیستی امام رضا علیه السلام سپاه ناحیه عجب شیر در قالب طرح مطهر با حضور ۱۶۰ جهادگر بسیجی شهرستان عجب شیر با آموزش چهره به چهره مردم، توزیع پوستر، ضد عفونی دست و خودرو را جهت پیشگیری از بیماری کرونا در نقاط مختلف شهرستان برگزار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: در این طرح بسیجیان با کمک شبکه بهداشت و درمان نکات لازم برای قطع زنجیره ویروس کرونا برای مردم تشریح می‌کنند.

او با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط بسیجیان شهرستان عجب شیر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: نیرو‌های بسیجی ضمن توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان در درب منازل در زمینهٔ ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و همچنین کنترل عبور و مرور در کنار سایر ارگان‌ها مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار