فرماندار شوش از تولید ۳ هزار عدد ماسک در برخی واحد‌های تولیدی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی فرماندار شوش گفت: روزانه ۳ هزار ماسک باتوجه به کمبود برخی از اقلام بهداشتی در حوزه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس، در چندین واحد تولیدی در این شهرستان تولید می‌شود.

او با بیان اینکه تمامی فرآیند تولید ماسک با نظارت کارشناسان مرتبط انجام می‌شود و آموزش لازم نیز در این خصوص ارائه شده، اظهار کرد: ماسک‌های تولید شده در مدرسه علمیه الزهرا (س) طلاب بانوان و حافظان قرآن جامعه القران الکریم و پوشاک آپادانا و برخی از نیرو‌های خودجوش مردمی این شهرستان در حال تولید است.

غزی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد زیادی از این افراد در منازل خود روزانه این تعداد ماسک را آماده می‌کنند، بیان داشت: در این طرح خودجوش مردمی تولید روزانه افزون بر ۱۵ هزار عدد ماسک پیش‌بینی شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه است تصریح کرد: درخواست ما این است که مسافران تا اطلاع ثانوی به این شهرستان سفر نکنند.

فرماندار شوش بر نقش مردم در ریشه کنی ویروس کرونا تاکید کرد و از شهروندان خواست تا با رعایت نکات بهداشتی در خانه‌هایشان بمانند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.