جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کنترل و نظارت مستمر بر صنوف از پلمب ۵۸ واحد صنفی متخلف و اخطار و تعهد به ۱۲ واحد دیگر خبر داد.

پلمب ۵۸ واحد صنفی متخلف در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور  جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ماموران انتظامی استان نظارت و کنترل بر صنوف را به صورت شبانه روزی رصد و با متخلفان برخورد می‌کنند.

او اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با محتکران اقلام و تجهیزات پزشکی و نظارت بر واحد‌های صنفی را بخشی از اقدامات پلیس در طرح مقابله با کرونا خواند و گفت: ضمن حضور مستمر تیم‌های انتظامی در ۲۳ نقطه اجرای طرح و تداوم طرح‌های مقابله با محتکران، اقدامات قابل توجهی به ویژه در حوزه نظارت بر واحد‌های صنفی در سطح استان اجرایی شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در مرکز استان ۵۸ واحد صنفی که بر خلاف مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشتند، پلمب شدند و برای ۱۲ واحد صنفی نیز اخطار پلمب و تعهد صادر شد.

سرهنگ خانی پور با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی در مقابله با شیوع کرونا و لزوم پایبندی کلیه آحاد جامعه به مصوبات طرح فاصله اجتماعی، خاطر نشان کرد: همچنین ماموران انتظامی از یک واحد صنفی ۸۸۳ عدد قرص غیر مجاز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.