شهردار تبریز با بیان اینکه با تلاش نیرو‌های سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز کمبود گوشت در سطح شهر وجود نداردگفت: کمپین رحمت برای تامین گوشت نیازمندان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، شهردار تبریز در حاشیه بازدید از واحد‌های مختلف بسته بندی، تولید و توزیع گوشت در کشتارگاه صنعتی تبریز با بیان اینکه با تلاش نیرو‌های سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز کمبود گوشت در سطح شهر وجود نداردگفت: کمپین رحمت برای تامین گوشت نیازمندان راه اندازی شده است.

 شهین باهر افزود: کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ساعات کاری خود را افزایش داده و با تمام کارکنان این روز‌ها فعال است تا خللی در بحث تامین گوشت مردم به وجود نیاید.

او با اشاره به این‌که گوشت یکی از مهمترین ارزاق مورد نیاز شهروندان است، افزود: مشکلی در تامین گوشت وجود ندارد و تا پایان بیماری کرونا، گوشت مورد نیاز مردم تامین و با همین قیمت و به وفور بین شهروندان توزیع می‌شود.

او با اشاره به تلاش عده‌ای سودجو برای افزایش قیمت گوشت گفت: ما با افزایش تولید گوشت و افزایش فعالیت کشتارگاه شهرداری اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان نمی‌دهیم.

شهین باهر گفت: در شرایطی که کشور درگیر ویروس کرونا است، باید همگی در راستای تامین ارزاق عمومی مردم و نظارت بر نحوه تامین و توزیع گوشت تلاش کنیم.

او از راه اندازی کمپین رحمت توسط شهرداری تبریز خبر داد و گفت: این کمپین باهدف توزیع گوشت بین نیازمندان توسط شهرداری تبریز آغاز شد.

او گفت: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های مواجه با ویروس کرونا بین ما و کشور‌های غربی توجه به معنویت است و در فرهنگ ما ذبح قربانی برای دفع بلا و گسترش خیر و رحمت انجام می‌شود.

او گفت: در این کمپین، سازمان کشتارگاه‌های صنعتی شهرداری تبریز آمادگی دارد که تمام نذورات مردم خیر و نیکوکار شهر تبریز را در قالب دام سبک و سنگین به صورت رایگان ذبح و گوشت آن را به صورت بهداشتی بسته بندی کند.

شهین باهر افزود: در این کمپین، گوشت‌های بسته بندی شده بین تمام افرادی که به خاطر شیوع ویروس کرونا از کار بیکار شده اند و یا با مشکل مالی مواجه هستند توزیع می‌شود.

او در خاتمه از تمام خیران شهر تبریز برای شرکت در این کمپین دعوت کرد و افزود: باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.