۳۰۰ لباس حفاطتی ضد آب توسط تیپ ۳۳ المهدی (عج) به کادر درمانی بخش کرونا بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم اهداء شد.

اهدای لباس حفاطتی ضد آب به کادر درمانی جهرمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تیپ ۳۳ المهدی (عج) جهرم این روز‌ها در کنار دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم با تمام توان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کند.

نیرو‌های فعال تیپ ۳۳ المهدی (عج) علاوه بر انجام غربالگری مسافرین ورودی شهر، ۳۰۰ ست لباس حفاظتی ضد آب که قابلیت ضدعفونی و استفاده مجدد داشته تهیه و به کادر درمانی بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم اهداء کرده است.

محسن حجت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: گفت: این ۳۰۰ ست لباس حفاظتی شامل کلاه، ماسک، دستکش، نیم آستین و رو کفشی است. پارچه این لباس‌های حفاظتی توسط تعدادی از خیرین سلامت شهرستان خریداری شده است.

به گفته او، طراحی و دوخت این لباس‌ها توسط تیپ ۳۳ المهدی با استاندارد‌های بین المللی است. اکنون ۵۰ دست از این لباس در اختیار کادر درمانی بخش کرونا بیمارستان پیمانیه قرار گرفته و بقیه بزودی اهداء می‌شود.

حجت با بیان اینکه تیپ ۳۳ المهدی (عج) روزانه در حال دوخت و تولید ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ ماسک برای افراد نیازمند و کادر درمانی است گفت: در کنار آن دوخت و تولید ۳۰۰ گان ضد آب، نیم آستین و کلاه هم وجود دارد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار